Przedmioty typu to w sumie efekt pracy zakładu drukarskiego, zakłady te oferują wydruki w niskich cenach i w coraz lepszej jakości.
O druku.

Definicja czcionki w Wikipedii

naklejki drukowane cyfrowo
Czcionka ma postać metalowego prostopadłościanu odlanego ze stopu drukarskiego.

Główną część czcionki stanowi słupek.

Na jego górnej (czołowej) powierzchni znajduje się wystająca główka o kształcie drukowanego znaku. Płaska powierzchnia główki stanowi tzw. oczko odbijające w trakcie drukowania znaki pisarskie.

Oczko to powierzchnia samego znaku.

Prostokąt opisany na obrysie główki nie wypełnia jednak całości powierzchni czołowej czcionki.

Pomiędzy główką i krawędziami bocznymi czcionki znajdują się odległości zwane odsadkami.

Odsadka umożliwia składanie samego tekstu bez justunku, zapewniając minimalny potrzebny odstęp między znakami w wierszu (w poziomie) i między wierszami (w pionie).Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Czcionka

Wikipedia i definicja drukarni

naklejki drukowane cyfrowo
Drukarnia ? zakład produkcyjny zajmujący się wytwarzaniem różnorodnych wyrobów poligraficznych.
W szczególności mogą to być gazety i czasopisma, broszury i książki, jak również szereg druków akcydensowych łącznie z opakowaniami.
Drukować może zarówno na masową skalę, jak i druki spersonalizowane, czyli takie, gdzie każda kopia jest unikalnym egzemplarzem.
Poszczególne drukarnie mogą zajmować się tylko samym zadrukiem podłoża, jak również wykonywać czynności introligatorskie, przez co wytwarzać nawet gotowe wyroby poligraficzne, a więc oprawione i ewentualnie uszlachetnione, oraz przygotowane do dystrybucji.
Zazwyczaj jednak nawet w najprostszej drukarni wykonywane są wstępne czynności introligatorskie, natomiast w rozbudowanych zakładach część introligatorska może stanowić nawet większą część zakładu.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Drukarnia

Etykiety na produktach

Etykiety na produktach pełnią kilka ważnych ról. Oczywiście pierwszą, która przychodzi na myśl to oczywiście nazwa produktu, bo przecież klient musi wiedzieć czy kupuje słoik dżemu, czy buraczków.
Druga kwestia to zachęcenia klienta do zakupu właśnie tego produktu spośród innych, pozornie takich samych. Oraz trzecia to informacje prawne, o wartościach odżywczych czy składnie i nie bez powodu są one mniejsze, ponieważ nie one stanowią podstawę autoreklamy produktu.

Etykiety maja swoje określone typy i rodzaje, różniące się przeznaczeniem oraz sposobem zamieszczenia na produkcie,.