Umyj swój samochód

e to dość drogie - zwłaszcza w niektórych modelach samochodów. Drugą opcją jest regeneracja. W takim przypadku najlepiej udać się do Mielca lub wysłać turbosprężarkę kurierem - gdzie? Oczywiście do firmy Regmot z Mielca.Silniki

Dodane: 04-11-2016 04:32
Umyj swój samochód

Gdzie naprawić turbo?

Każdy kto miał problemy z turbosprężarką w swoim samochodzie na pewno zastanawiał się co z tym zrobić. Można oczywiście kupić nową sprężarkę ale będzie to dość drogie - zwłaszcza w niektórych modelach samochodów.

Drugą opcją jest regeneracja. W takim przypadku najlepiej udać się do Mielca lub wysłać turbosprężarkę kurierem - gdzie? Oczywiście do firmy Regmot z Mielca.


Silniki stosowane do napędu

Silniki stosowane do napędu lokomotyw spalinowych są budowane w układach od R6 wzwyż. Lokomotywy używane w Polsce mają silniki typu R6, V8, V12, V16 oraz silnik dwurzędowy (zob. ST43). Silnik widlasty V8 ma gorsze wyrównoważenie niż silnik R6, gdyż dopiero od 6 wykorbień wzwyż wału korbowego tzw. siły pierwszego i drugiego rzędu są sprowadzone do zera. W konstrukcjach współczesnych stopniowo odchodzi się od silników z liczbą cylindrów większą niż 12. Jest to spowodowane dużymi kosztami produkcji i serwisu tych silników, natomiast wysokie parametry robocze (moc, moment obrotowy) udaje się uzyskać poprzez wydajne układy doładowania silnika.
Cechy silnika widlastego

Zalety
Mniejsza długość silnika (krótszy wał korbowy)
Bardziej zwarta konstrukcja
Możliwość uzyskania dużych pojemności skokowych i dużych mocy

Wady
Bardziej złożona konstrukcja stopy korbowodu
Przy stosowaniu korbowodu doczepnego różna pojemność skokowa pomiędzy cylindrami pierwszego i drugiego rzędu (różnice pomijalne)
Przy pewnych kątach rozwidlenia skłonność do drgań silnika.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_widlasty


Są to silniki o zapłonie samoczynnym

Silnik wielopaliwowy ? silnik spalinowy, który może prawidłowo pracować będąc zasilanym różnymi rodzajami paliw płynnych, głównie benzyną i olejem napędowym, ale także m.in. paliwem lotniczym.
Opis
Są to silniki o zapłonie samoczynnym. Zmiany w konstrukcji silnika są związane przede wszystkim z koniecznością zmniejszenia dużego kąta opóźnienia samozapłonu dla paliw wysokoprężnych. Uzyskuje się to przez podwyższenie temperatury powietrza pod koniec suwu sprężania. Głównym środkiem prowadzącym do tego celu jest podwyższenie stopnia sprężania w stosunku do silników typowo zasilanych tylko olejem napędowym. Silniki wielopaliwowe zasilane olejem napędowym lub paliwami pokrewnymi wykazują niemal identyczną moc i sprawność. Największym problemem tego typu silników jest rozruch w niskiej temperaturze, w szczególności przy zastosowaniu benzyny oraz ich praca z małym obciążeniem. W celu uruchomienia zimnego silnika wymagają one stosowania odpowiedniego urządzenia podgrzewającego. Silniki te stosowane są głównie w pojazdach wojskowych, np. czołgach.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_wielopaliwowy